Přihlásit se Pošta Facebook Strava Moodle Moodle New Bakaláři Rozvrh hodin Suplování

Pohybové aktivity na hodiny TV s DX (8.6. - 14.6.)

Tento týden se zaměříme na vytrvaostní běh, kdy budeme střídat běžeckou aktivitu s dnem volna.
Pokud tento příspěvek budete číst během pondělí, začneme tedy v úterý:

1) Úterý - vytrvalosní běh, začněte lehkým výklusem, zhruba po pěti minutách se protáhněte, se zaměřením na partie nohou. Poté věnujte půl hodiny běhu, jde o vytrvalost, proto zvolte pomalé tempo. Ideální je, měřit si svou aktivitu na některé aplikaci a v dalších dnech prodloužit trasu, případně intenzitu. Zvolte pokud možno kvalitní boty a jestli je to možné, i měkčí povrch než asfalt. Na konci aktivity se opět protáhněte, uspíšíte tak regeneraci.. 

2) Středa - odpočinek, pokuste se podniknout aspoň malou procházku nebo nějakou drobnou pohybovou aktivitu. 
3) Čtvrtek - běh, obdobný program jako v úterý
4) Pátek - odpočinek, volnější program jako ve středu
5) Sobota - běh, aktivní program jako v úterý a čtvrtek
6) Neděle - odpočinek, opět volnější den s odpočinkem

Přikládám krátké motivační video z přípravy na Bostonský marathon
https://www.youtube.com/watch?v=bHbglNZeykA